اسمی که ماند



jazireh eshgh

سقوط کردم و سوختم............هرچه در  زندگی داشتم برای بدست اوردنت  فروختم............دارایی من چیزی جز قلبم نبود...........همان را هم  برای  داشتنت  فروختم...........سیاه  شد روزگارم همی..........دلم  را دادم برای  ماندنت  همی........افسوس  که نیستی  و ببینی..........که از  عشقت چیزی نماند جز اسمی.

 

 



نظرات شما عزیزان:

طرفدار وان دایرکشن
ساعت19:54---26 آذر 1393
سلام دوست عزیز وبت عالیه؛به وبلاگ منم حتما سر بزن

مهرنوش
ساعت10:50---17 آذر 1393
mohsen اسم شماست؟

خخخخخخخ

mohsen پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


دلبند
ساعت21:52---21 آبان 1393
حکايت من…

حکايت کسي بود که عاشق دريا بود اما قايقي نداشت

دلباخته سفر بود اما همسفـر نداشت

حکايت کسي بود که زجر کشيد اما ضجه نزد

زخم داشت اما نناليـد

گريه کرد اما اشک نريخت

حکايت من حکايت کسي بود که

پر از فرياد بود اما سکوت کرد تا همه ي صداها را بشنود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393برچسب:,| ساعت 10:45| توسط mohsen| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت